
- Gromadzenie informacji na temat budynku takich jak: Nazwa, Adres, Numer Budynku, Kod pocztowy, Miejscowość, Województwo, Region, Numer działki, Typ, Data zdania obiektu, Numer księgi wieczystej, Powierzchnia: całkowita, wspólna, dachu, fasady, działki, zabudowy oraz kubatura
- Dodawanie i modyfikacja poziomów / kondygnacji danego Budynku
- Dodawanie i modyfikacja pomieszczeń do poziomów / kondygnacji danego Budynku
- Dodawanie urządzenia / wyposażenia (odniesienie do modułu Urządzenia / Systemy)
- Sumaryczny podgląd powierzchni, z rozdzieleniem na rodzaj (biurowe, socjalne, magazynowe, techniczne, część wspólna oraz inne)
- Sumaryczne dane dotyczące urządzeń dla każdego z pomieszczeń


- Zgłoszenia ilościowo
- Zgłoszenia wg. trybu
- Liczba zgłoszeń wg. budynku
- Liczba usterek gwarancyjnych zgłoszone/naprawione
- Liczba zgłoszeń per firma serwisowa, per-serwisant
- Możliwość dowolnej konfiguracji wyglądu oraz wizualizowanych danych


- Wyświetlanie rzutów architektonicznych budynku
- Rzut jest interaktywny po najechaniu podświetla dane pomieszczenie, a po kliknięciu pokazuje całą zawartość pomieszczenia Urządzenia, Środki trwałe, Wyposażenia
- W panelu mamy możliwość bezpośredniej edycji wybranego pomieszczenia
- Widok wyświetla również zgłoszenie zlokalizowane w danym pomieszczeniu


- Możliwość wyświetlana kalendarza miesięcznego/tygodniowego
- Możliwość personalizacji wyświetlanych danych dla konkretnego użytkownika/ grupy użytkowników
- Aktualizacja zadań dziennych, na podstawie zadeklarowanych inspekcji serwisowych oraz inspekcji sprzątania
- Możliwość dodania zadań prywatnych, dostępnych tylko dla danego użytkownika
- Podgląd szczegółowy zaplanowanego zadania
- Możliwość dodania notatki dziennej do sprzątania
- Monitorowanie statusu realizacji danych zadań


- Dodawanie zgłoszenia z podziałem na usterkę techniczną, awarię, pracę dodatkową, audyt, inne
- Możliwość powiązania zgłoszenia z danym pomieszczeniem, urządzeniem, środkiem trwałym
- Bezpośredni podgląd lokalizacji zgłoszenia na rzucie architektonicznym
- Czat w zgłoszeniu, możliwość wymiany informacji pomiędzy użytkownikami
- Załączanie plików PDF oraz zdjęć
- Przekierowywanie zgłoszeń do Serwisantów, Gwarantów, firm zewnętrznych.
- Kontrola i akceptacja kosztów realizacji zgłoszeń
- Możliwość monitorowania realizacji danego zgłoszenia
- Lista wizyt serwisowych przeprowadzonych na danym zgłoszeniu
- Możliwość bezpośredniego generowania awizacji
- Generowanie raportu za pomocą modułu analityka
- Rozbudowane filtry personalizowane pod danego użytkownika
- Powiadomienia SMS PUSH oraz email – w zależności od priorytetu zgłoszenia
- Możliwość wprowadzenia oddzielnych widoku dla danego działu
- Wprowadzanie zgłoszeń za pomocą aplikacji mobilnej
- Możliwość oznaczenia danego zgłoszenia jako na gwarancji
- Łączenie zduplikowanych zgłoszeń w jedno za pomocą opcji „Duplikat”
- Możliwość połączenia modułu z magazynem serwisowym


- Wyświetlanie awizacji, zgodnie z procedurą zgłoszenia
- Moduł pozwala na skoordynowanie terminów wizyt serwisowych
- Automatyczna wysyłka personalizowanych powiadomień
- Akceptacja terminu wizyty serwisowej przez osobę która otrzymała awizacje, lub przesłanie terminu alternatywnego


- Wyświetlanie usterek gwarancyjnych
- Dodawanie oraz modyfikowanie usterek gwarancyjnych
- Możliwość dodania dostępu do modułu dedykowanym gwarantom i firmom zewnętrznym
- Możliwość filtrowania listy usterek gwarancyjnych
- Możliwość tworzenia personalizowanych filtrów


- Dodawanie nowego zgłoszenia – Tytuł, którego dnia dotyczy, treść,
- Wyświetlanie już dodanych ogłoszeń,
- Wysyłanie ogłoszeń do utworzonych grup, wraz z powiadomieniem na aplikacje mobilne


- Dodawanie / Modyfikowanie liczników znajdujących się na obiekcie, gromadzone dane to: Producent, Rodzaj licznika, Identyfikator, Model, Symbol, Nr seryjny, Numer QR,
- Możliwość gromadzenia danych na temat zużycia energii na podstawie licznika przypisanego do danego Najemcy,
- Kontrola zużycia mediów
- Możliwość dodawania wartości ostatniego odczytu,
- Możliwość załączania zdjęć do danego odczytu
- Przechowywanie danych na temat Daty ważności legalizacji
- Możliwość wprowadzania odczytów liczników za pomocą listy


- Wyświetlanie dodanych urządzeń/systemów
- Dodawanie urządzenia uzupełnionego o informacje takie jak Dział, Branża, Podbranża, Typ, Nazwa, Producent, Model, Symbol, Nr. Seryjny, Poziom – Pomieszczenie, Opis dodatkowy urządzenia, Materiały eksploatacyjne, Data zakupu, Gwarancja do, Ilość, Kod kreskowy, kod QR, Opis lokalizacji urządzenia, firmy serwisujące
- Modyfikacja urządzenia oraz nadawanie kodów QR,
- Możliwość przypisania urządzenia do urządzenia nadrzędnego
- Możliwość dodawania plików i instrukcji do danego urządzenia
- Wyświetlenie historii napraw , serwisów, przeglądów danego urządzenia
- Możliwość dodania parametrów danego urządzenia (ciśnienie, temperatura)
- Panel filtrujący widok urządzeń
- Możliwość podglądu historii edycji na danym urządzeniu
- Inwentaryzacją urządzeń za pomocą aplikacji mobilnej lub protokołów wdrożeniowych


- Wyświetlanie środków trwałych
- Dodawanie do środka trwałego informacje takie jak budynek, producent, model, numer seryjny, nazwa, historia napraw i serwisów
- Możliwość przypisania środka trwałego do osoby odpowiedzialnej
- Oznaczanie kodami QR środków trwałych
- Zarządzanie środkami trwałymi takie jak: przenoszenie, zamiana lokalizacji,
- Możliwość eksportu bazy danych do zewnętrznego programu księgowego
- Inwentaryzacja za pomocą aplikacji mobilnej lub protokołów wdrożeniowych
- Załączanie zdjęć i innych plików do danego środka trwałego
- Możliwość generowania wirtualnego kodu QR
- Podgląd historii napraw i serwisów
- Możliwość oznaczenia danego środka trwałego jako ”do wypożyczenia”
- Panel filtrów


- Umożliwia inwentaryzacje środków trwałych za pomocą kodów QR
- Możliwość stworzenia bazy danych wszystkich środków trwałych znajdujących się na budynku
- Posiada funkcje lokalizacji oraz najmu środka trwałego
- Inwentaryzacja przeprowadzana jest za pomocą autorskiej aplikacji mobilnej dostępnej w Sklepie Play i AppStore


- Wprowadzanie procedur serwisowych wykonywanych w ramach inspekcji, eksploatacji infrastruktury technicznej lub sprzątania
- Dodawanie procedury – Dział, Branża, Numer, Wersja, Tytuł, Opis
- Wyświetlanie już dodanych procedur
- Drukowanie protokołów z listą czynności do wykonania w ramach realizacji danej procedury serwisowej
- Możliwość ograniczenia widoku procedur tylko dla danej grupy osób


- Tworzenie inspekcji serwisowych zgodnie z algorytmem Jak, Gdzie , Co(Procedura serwisowa, Pomieszczenie, Urządzenie)
- Możliwość dodania Inspekcji Serwisowej ”Ogólnobudynkowej’’
- Określenie interwału czasowego dla każdej inspekcji serwisowej wraz z powiadomieniem w kalendarzu


- Tworzenie nowych przeglądów okresowych w interwale czasowym codziennie / tygodniowo / miesięcznie / kwartalnie / półrocznie / rocznie
- Konfigurowanie czynności jakie należy podjąć, aby poprawnie przeprowadzić przegląd
- Generowanie powiadomień w HelpDesku o zbliżającym się terminie przeglądu
- Generowanie powiadomień do zewnętrznych firm serwisowych o zbliżającym się terminie przeglądu
- Generowanie i drukowanie protokołów z do przeglądu z zakresem czynności do wykonania.


- Bieżąca kontrola stanu magazynowego materiałów eksploatacyjnych
- Dodawanie dokumentów,
- Dodawanie materiałów,
- Zarządzanie materiałami eksploatacyjnymi pod konkretne zgłoszenia i inne.


- Wyświetlanie pracowników, którzy zostali wskazani jako obsługa techniczna obiektu
- Możliwość deklaracji, którzy z pracownicy będą dostępni określonego dnia, co będzie dawało efekt w momencie obsługi zgłoszenia (administrator dostaje komunikat, którzy z pracowników będzie mógł przejąć zgłoszenie
- Możliwość przypisania w harmonogramie zadania do konkretnego pracownika lub grupy pracowników
- Zarządzanie urlopem delegacją i nieobecnością pracownika
- Możliwość monitorowania swoich urlopów przez pracowników
- Możliwość filtrowania użytkowników per grupa użytkowników lub per firma zewnętrzna


- Grafik wyświetla wszystkich pracowników w danym dniu wraz z godzinami pracy
- Pełna historia edycji grafiku
- Możliwość załączenia dodatkowych notatek
- Wymóg akceptacji grafiku przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienie
- Opcjonalne dodawanie asyst
- Podział grafiku na firmy zewnętrzne
- Możliwość kopiowania grafiku na następny miesiąc


- Dodawanie użytkownika – Imię, Nazwisko, Adres e-mail, Telefon, Hasło, Status
- Nadawanie uprawnień (łączenie użytkowników i roli)
- Usuwanie użytkownika
- Zmiana hasła Użytkownika
- Przypisywanie użytkownika do grup
- Podgląd roli
- Możliwość wyłączenia/włączenia powiadomień


- Możliwość przypisania najemcy do konkretnych pomieszczeń
- Możliwość wprowadzania użytkowników najemcy
- Dostęp Najemcy do wysyłania zgłoszeń w module HelpDesk oraz bieżącej weryfikacji ich statusu.
- Możliwość prowadzenia archiwum


- Wyświetla dane związane z rozliczaniem danego najemcy
- Podgląd na powierzchnie przypisaną do najemcy
- Możliwość załączenia dokumentów
- Gromadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej danego najemcy
- Możliwość generowania dodatkowych powiadomień


- Dodawanie i modyfikowanie firm zewnętrznych współpracujących na obiekcie (w tym do Gwarantów, Serwisów Specjalistycznych)
- Modyfikowanie ról i uprawnień dopasowanych do danej firmy serwisowej
- Nadawanie uprawnień i ról
- Wysyłanie powiadomień


- Możliwość raportowania danych zebranych w systemie
- Liczba rodzajów zgłoszeń
- Statusy zgłoszeń
- Kto i jakie generował zgłoszenia
- Jakie instalacje , urządzenia generowały problemy najczęściej
- Czas reakcji na awarię, usterkę techniczną
- Liczba zgłoszeń obsłużonych przez konkretnego serwisanta lub zgłaszającego
- Generowanie dodatkowych raportów wg. życzenia Użytkownika


-
- Moduł posiada 3 sposoby wypożyczenia
– Szybkie wypożyczenie
– Wypożyczenie za pomocą aplikacji mobilnej
– Zapytanie o wypożyczenie od użytkownika
- Pełna historia wszystkich wypożyczeni
- Aplikacja posiada możliwość sparowania z skanerem kodów QR
- Zaawansowane filtry i statusy


- Przejrzysty panel rezerwacji
- Dedykowany moduł na aplikacji mobilnej
- Prosty sposób wynajmu Sali
- Personalizowane powiadomienia sms push oraz email
- Potwierdzenie rezerwacji za pomocą kodu QR przypisanego do pomieszczenia
- Podział kalendarza na pomieszczenia


Moduł narzędziowy BMS Integration Services z dostępem do Adaptacyjnego Systemu Aktywnego Odciążania Energetycznego, którego zadaniem jest: ciągłe i płynne sterownie instalacjami obiektu celem utrzymania zużywanej mocy w granicach określonych przez użytkownika w sposób jak najmniej zauważalny dla pracy obiektu z jednej strony i ograniczając moc zużywaną z drugiej strony


Możliwość zamówienia naszych dodatkowych usług takich jak:
- Pomiary wentylacji, instalacji elektrycznych i energetycznych, sieci, temperatury, wilgotności (w tym powietrza, murów, betonu, posadzki)
- Badania termowizyjne,
- Audyty, ekspertyzy i przeglądy techniczne,
- Kompleksowa diagnostyka i serwis instalacji elektrycznych, energetycznych, systemów: telewizji dozorowej, kontroli dostępu, SSWIN, DSO,
- Opracowywanie projektów wykonawczych
- Dostarczenie nowych rozwiązań technologicznych (SSWiN, KD, CCTV, DSO, RCP itp.)