
- Gromadzenie informacji na temat budynku takich jak: Nazwa, Adres, Numer Budynku, Kod pocztowy, Miejscowość, Województwo, Region, Numer działki, Typ, Data zdania obiektu, Numer księgi wieczystej, Powierzchnia: całkowita, wspólna, dachu, fasady, działki, zabudowy oraz kubatura
- Dodawanie i modyfikacja poziomów / kondygnacji danego Budynku
- Dodawanie i modyfikacja pomieszczeń do poziomów / kondygnacji danego Budynku
- Dodawanie urządzenia / wyposażenia (odniesienie do modułu Urządzenia / Systemy)
- Sumaryczny podgląd powierzchni, z rozdzieleniem na rodzaj (biurowe, socjalne, magazynowe, techniczne, część wspólna oraz inne)
- Sumaryczne dane dotyczące urządzeń dla każdego z pomieszczeń


- Zgłoszenia ilościowo,
- Zgłoszenia wg. trybu,
- Liczba zgłoszeń wg. budynków
- Liczba usterek gwarancyjnych zgłoszone / naprawione
- Liczba zgłoszeń per firma serwisowa, per serwisant
- Możliwość dowolnej konfiguracji wyglądu oraz wizualizowanych danych


- Wyświetla rzut architektoniczny budynku
- Panel z boku umożliwia zmianę piętra lub budynku
- Rzut jest interaktywny, po najechaniu podświetla dane pomieszczenie, a po kliknięciu pokazuje wszystkie znajdujące się w nim urządzenia, a po kliknięciu w dane urządzenie wyświetla informacje szczegółowe historie napraw i serwisów oraz umożliwia dodanie plików do urządzenia


- Możliwość wyświetlania kalendarza dziennego / tygodniowego / miesięcznego,
- Wyświetlanie awizacji, zadań oraz inspekcji serwisowych, zgodnie z zadeklarowaną wcześniej rolą (uprawnienia)
- Możliwość personalizacji wyświetlanych danych dla konkretnego użytkownika
- Aktualizacja zadań dziennych, na podstawie zadeklarowanych „Inspekcji Serwisowych”, „Harmonogramów przeglądów okresowych”
- Możliwość dodania zadań prywatnych, dostępnych tylko dla danego użytkownika
- Podgląd szczegółowy zaplanowanego zadania


- Dodawanie zgłoszenia z podziałem na usterkę techniczną, awarię, pracę dodatkową,
- Możliwość powiązania zgłoszenia z pomieszczeniem / urządzeniem/Najemcą ,
- Kontrola i akceptacja kosztów realizacji zgłoszeń
- Wyświetlanie zgłoszeń dodanych przez innych Użytkowników,
- Przekierowywanie zgłoszeń do Serwisantów, Gwarantów, firm zewnętrznych.
- Kontrola i wizualizacja statusu zgłoszenia
- Możliwość wyświetlenia zgłoszeń na gwaranci


- Wyświetlanie awizacji, zgodnie z procedurą zgłoszenia (patrz Helpdesk -> obsługa zgłoszenia)
- Dodawanie awizacji od etapu 3 obsługi zgłoszenia (patrz Helpdesk -> obsługa zgłoszenia -> „nowe zgłoszenie”)


- Wyświetlanie Usterek gwarancyjnych,
- Dodawanie oraz modyfikowanie usterek gwarancyjnych,
- Dostęp do listy Usterek Gwarancyjnych dedykowanym Gwarantom i firmą zewnętrznym


- Dodawanie nowego zgłoszenia – Tytuł, którego dnia dotyczy, treść,
- Wyświetlanie już dodanych ogłoszeń,
- Wysyłanie ogłoszeń do utworzonych grup, wraz z powiadomieniem na aplikacje mobilne


- Dodawanie / Modyfikowanie liczników znajdujących się na obiekcie, gromadzone dane to: Producent, Rodzaj licznika, Identyfikator, Model, Symbol, Nr seryjny, Numer QR,
- Możliwość gromadzenia danych na temat zużycia energii na podstawie licznika przypisanego do danego Najemcy,
- Kontrola zużycia mediów
- Możliwość dodawania wartości ostatniego odczytu,
- Przechowywanie danych na temat Daty ważności legalizacji,


- Wyświetlanie dodanych Urządzeń / Systemów,
- Dodawanie urządzenia uzupełnionego o informacje takie jak Branża, Nazwa, Producent, Model, Symbol, Nr. Seryjny, Poziom – Pomieszczenie, Opis dodatkowy urządzenia, Materiały eksploatacyjne, Data zakupu, Gwarancja do, Ilość, Kod kreskowy, kod QR, Opis lokalizacji urządzenia
- Modyfikacja urządzenia oraz nadawanie kodów QR,
- Możliwość przypisania urządzenia do urządzenia nadrzędnego
- Możliwość dodawania plików (.pdf, .jpeg itd.) do danego urządzenia
- Wyświetlenie historii napraw , serwisów, przeglądów danego urządzenia


- Wyświetla środki trwałe
- Dodawanie do środka trwałego informacje takie jak budynek, producent, model, numer seryjny, nazwa, historia napraw i serwisów
- Możliwość przypisania środka trwałego do osoby odpowiedzialnej
- Oznaczanie kodami QR środków trwałych ,
- Zarządzanie środkami trwałymi takie jak: przenoszenie, zamiana lokalizacji,
- Możliwość eksportu bazy danych do zewnętrznego programu księgowego
- Inwentaryzacja za pomocą aplikacji mobilnej lub protokołów wdrożeniowych


- Umożliwia inwentaryzacje środków trwałych za pomocą kodów QR
- Możliwość stworzenia bazy danych wszystkich środków trwałych znajdujących się na budynku
- Posiada funkcje lokalizacji oraz najmu środka trwałego
- Inwentaryzacja przeprowadzana jest za pomocą autorskiej aplikacji mobilnej dostępnej w Sklepie Play i AppStore


- Wprowadzanie procedur serwisowych wykonywanych w ramach inspekcji lub eksploatacji infrastruktury technicznej
- Dodawanie procedury – Branża, Numer, Wersja, Tytuł, Opis
- Wyświetlanie już dodanych procedur
- Drukowanie protokołów z listą czynności do wykonania w ramach realizacji danej procedury serwisowej


- Tworzenie inspekcji serwisowych zgodnie z algorytmem Gdzie , Co, Jak (Pomieszczenie, Urządzenie, Procedura serwisowa)
- Przypisywanie kodu QR do danej Inspekcji Serwisowej
- Możliwość dodania Inspekcji Serwisowej „Ogólnodostępnej”
- Określenie interwału czasowego dla każdej inspekcji serwisowej wraz z powiadomieniem w kalendarzu


- Tworzenie nowych przeglądów okresowych w interwale czasowym codziennie / tygodniowo / miesięcznie / kwartalnie / półrocznie / rocznie
- Konfigurowanie czynności jakie należy podjąć, aby poprawnie przeprowadzić przegląd
- Generowanie powiadomień w HelpDesku o zbliżającym się terminie przeglądu
- Generowanie powiadomień do zewnętrznych firm serwisowych o zbliżającym się terminie przeglądu
- Generowanie i drukowanie protokołów z do przeglądu z zakresem czynności do wykonania.


- Bieżąca kontrola stanu magazynowego materiałów eksploatacyjnych
- Dodawanie dokumentów,
- Dodawanie materiałów,
- Zarządzanie materiałami eksploatacyjnymi pod konkretne zgłoszenia i inne.


- Wyświetlanie pracowników, którzy zostali wskazani jako obsługa techniczna obiektu
- Możliwość deklaracji, którzy z pracownicy będą dostępni określonego dnia, co będzie dawało efekt w momencie obsługi zgłoszenia (administrator dostaje komunikat, którzy z pracowników będzie mógł przejąć zgłoszenie
- Możliwość przypisania w harmonogramie zadania do konkretnego pracownika lub grupy pracowników
- Zarządzanie urlopem delegacją i nieobecnością pracownika
- Możliwość monitorowania swoich urlopów przez pracowników


- Dodawanie użytkownika – Imię, Nazwisko, Adres e-mail, Telefon, Hasło, Status
- Nadawanie uprawnień (łączenie użytkowników i roli)
- Usuwanie użytkownika
- Zmiana hasła Użytkownika


- Możliwość przypisania Najemcy do konkretnych pomieszczeń,
- Możliwość weryfikacji opłacenia faktur,
- Możliwość określenia należności za najem określonej powierzchni
- Dostęp Najemcy do wysyłania zgłoszeń w module HelpDesk oraz bieżącej weryfikacji ich statusu.


- Wyświetla dane związane z rozliczaniem danego najemcy
- Podgląd na powierzchnie przypisaną do najemcy
- Możliwość załączenia dokumentów
- Gromadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej danego najemcy


- Dodawanie i modyfikowanie firm serwisowych współpracujących na obiekcie (w tym do Gwarantów, Serwisów Specjalistycznych)
- Modyfikowanie ról i uprawnień dopasowanych do danej firmy serwisowej
- Nadawanie uprawnień i ról
- Wysyłanie powiadomień


- Możliwość generowania kodów QR, gotowych do oznaczania urządzeń bądź pomieszczeń

- Możliwość raportowania danych zebranych w systemie
- Liczba rodzajów zgłoszeń
- Statusy zgłoszeń
- Kto i jakie generował zgłoszenia
- Jakie instalacje , urządzenia generowały problemy najczęściej
- Czas reakcji na awarię, usterkę techniczną
- Liczba zgłoszeń obsłużonych przez konkretnego serwisanta lub zgłaszającego
- Generowanie dodatkowych raportów wg. życzenia Użytkownika

Możliwość zamówienia naszych dodatkowych usług takich jak:
- Pomiary wentylacji, instalacji elektrycznych i energetycznych, sieci, temperatury, wilgotności (w tym powietrza, murów, betonu, posadzki)
- Badania termowizyjne,
- Audyty, ekspertyzy i przeglądy techniczne,
- Kompleksowa diagnostyka i serwis instalacji elektrycznych, energetycznych, systemów: telewizji dozorowej, kontroli dostępu, SSWIN, DSO,
- Opracowywanie projektów wykonawczych
- Dostarczenie nowych rozwiązań technologicznych (SSWiN, KD, CCTV, DSO, RCP itp.)