Skip to content

Dedykowany dla Wspólnot Mieszkaniowych  system do  zarządzania, kontroli, obsługi technicznej, eksploatacji i komunikacji na nieruchomości.

262DCC7B9294BB5150B84A3E5C1AE9D9.cache
Zrzut ekranu 2023-02-24 o 11.59.20
Zrzut ekranu 2023-03-1 o 15.00.22
Pobierz-z-App-Store
1
android-download
2

WM ASIZT

Wszystkie nieruchomości jak na „dłoni” w czasie rzeczywistym.

Z przyjemnością przedstawiamy polski System CAFM ASIZT ( Computer Aided Facility Management) do zarządzania nieruchomościami oraz infrastrukturą techniczną. System służy do integracji, nadzorowania, planowania i sterowania wszelkimi procesami związanymi z zarządzaniem, kontrolą, obsługą techniczną i eksploatacją zaawansowanych nieruchomości. System CAFM w wersji WM ASIZT został zaprojektowany z myślą o komunikacji i wieloprocesowym zarządzaniu  technicznym Wspólnot Mieszkaniowych w trybie rzeczywistym, obiektów których obsługa techniczna może być realizowana przez wiele niezależnych komórek administracyjno-technicznych. Ponadto system CAFM WM ASIZT  realizuje jeden  z głównych celów jakim jest minimalizacja  potrzeby komunikacji osobistej (telefon, e-mail,  SMS)  między lokatorami, służbami utrzymania a Zarządcą budynku. Cały proces komunikacji odbywa się w sposób uporządkowany i hierarchiczny,  za pomocą aplikacji mobilnej dostępnej bez dodatkowych opłat na AppStore i Google PLAY. Ponadto zmiana statusu zarejestrowanych spraw/zgłoszeń, generuje automatyczne powiadomienie z systemu CAFM WM ASIZT bezpośrednio do zgłaszającego, co pozwala na utrzymanie stałego kontaktu z lokatorami bez dodatkowych nakładów czasowych. Naszym celem jest udostępnienie środowiska pracy i komunikacji dla wszystkich użytkowników nieruchomości.

System wykorzystuje spersonalizowane narzędzia do uporządkowania i optymalizacji pracy, między innymi takie jak kody QR i cyfryzację dokumentacji technicznej, aplikacje mobilną oraz funkcję ułatwiające realizację codziennych działań. System daje między innymi możliwość monitorowania realizacji powierzonych pracownikom i firmom serwisowym zadań, zarządzania zasobami ludzkimi, przeglądami oraz inspekcjami okresowymi. WM ASIZT jest wspierany przez KUWT (Kompleksowa Usługa Wsparcia Technicznego) dzięki czemu klient otrzymuje nie tylko system, ale również pełne wsparcie techniczne w zakresie wdrożenia systemu, w szczególności doradztwa w opracowaniu koncepcji obsługi i eksploatacji infrastruktury technicznej.